lauantai 31. joulukuuta 2016

Matka tulevaisuuteen alkakoon

Olen yli parikymppinen liiketalouden opiskelija, jonka elämäntehtävänä on pakkomielteisesti saavuttaa onnellisuus ja rikkaus elämän tärkeimmillä osa-alueilla. Olin jo jonkin aikaa ollut täysi-ikäinen kun omaksuin "pitkän aikavälin ajattelutavan", jota olen alkanut noudattamaan jokaisessa tekemässäni päätöksessä, oli se sitten pieni ja mitätön päätös arjen keskellä tai suuri ja tärkeä askel elämässäni. 




Tämän blogin tarkoituksena on avata tätä ajattelumaailmaa päiväkirjamaisesti kertoen asioita minun näkökulmastani. Olen aina pitänyt asioiden pohtimisesta, ajatuksieni esilletuomisesta ja kirjoittamisesta, ja mikä onkaan parempi tapa toteuttaa edellä mainitut, kuin pohtia ja ehkä myös valaista muita ihmisiä tämän ajattelutavan mahdollisuuksista blogia kirjoittaen. Toivon, että saat blogista kaivettua itsellesi kullanarvoista tietoa tulevaisuutesi parantamiseksi.

Blogi tulee sisältämään ajattelua niin terveydestä, rahasta, ihmissuhteista, kuin onnellisuudestakin. Olen erittäin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta ihmisten kanssa, joten jos sinulla herää mielipiteitä kirjoituksistani niin kommentoi, vastaan sinulle varmasti. 

Tervetuloa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti